Post by ralakgeeksconse on Feb 11, 2022 13:31:30 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Suspects: Mystery Mansion 2022 version ▞▞▞
Suspects: Mystery Mansion Laga fgoj
Se on hauskaa pelata, mutta se on niin ärsyttävää, että emme voi tehdä omaa palvelinta tai en vain tiedä, minkä takia en voi pelata veljeni kanssa. Tarkoitus on, että halusin tehdä julkisen palvelimen, johon veljeni (1 henkilö) voi liittyä MINUN palvelimelleni ja joku tarkka tuntematon voi myös liittyä. Toivottavasti luet tämän kommentin ja muutat sitä.
Tämä peli on mahtava, mutta annat hyvin vähemmän jalokiviä ja mielestäni 🤔 olisi parempi, jos lisäät helmiä jokaisessa tasossa
Mielestäni peli on kuin meidän keskuudessa, mutta jotain muuta mutta on niin hauskaa, että saat liittyä ystäväsi kanssa ja muuta kivaa!😃💜🤩
On niin hyvä on kuin meidän keskuudessamme, mutta erilaista oi tämä näyttää erilaiselta kuin meillä, ehkä lisää uusi kartta, kuten hautausmaa zombie-patsailla ja aivoilla myös verta hyvää päivää yyyy!!!!!!!😁💕💝💌
NIIN PIDÄN TAHTISTA!!!!!!
Peli on niin hauska, että voit puhua ihmisten kanssa ja tehdä tehtäviä kun pääset tasolle yhdeksän, voit olla huijari, vain yksi ihminen voi olla se, mutta se on niin hauskat ihmiset huutavat ja hän tarkoittaa, joten siksi et tunne olosi mukavaksi. kertaa 😉. #bty keskuudessamme on huijari.💀
Joten pudotin alas 2. Yksi helmi ostaa ongelmia. Yritin ottaa yhteyttä sähköpostiin, mutta se ei edes mennyt läpi. Toiseksi olen kyllästynyt leikkimään lasten kanssa, täytyy olla ikäraja tai jotain. Kolmanneksi päivityksen jälkeen olen päässyt vain yhteen huoneeseen, joten jos en pidä huoneesta eli paljon lapsista, olen jumissa. Ei ole kykyä tehdä avointa huonetta vain ystävien kanssa. Et voi kutsua pelaajia vain yhteyshenkilöihisi pelin ulkopuolelle. Sopimuksen katkaisija oli helmipakkauksen ongelma. Korjaa sovelluksesi!
Pidän todella tästä pelistä ja siitä, kuinka voimme puhua ihmisille ja skineille, mutta yksi ongelma raha ja jalokivet on todella vaikea saada ja ansaita.
Tämä peli on saanut 1 tähden pelaajiensa ryöstöstä. Se antaa mahdollisuuden katsella ilmaispyöräytysten mainoksia. Silti ehkä yksi kymmenestä mainoksesta maksaa pyöräytyksestä merkin. (Muokkaa kun ongelma poistuu)
Annan sille 3, koska siinä on aivan liikaa häiriöitä ja bugeja, ja nyt kun lataan pelin, se vain kirjaa minut ulos. Näyttää siltä, että tuhlasin 5 taalaa tähän peliin.
Minusta se ei ole niin hienoa, että poistin sen ja asensin sen uudelleen, eikä se voinut saada aikaisempia tietojani takaisin, oletko yhdistänyt sen Google Playhin ja kaikki, mutta se ei silti anna minun saada tietojani takaisin tai hahmojani, ei edes omiani. IQ taso
Merge Monsters ጀብዱ gohh
Peli on hämmästyttävä, mutta siinä on yksi ongelma. Se ei jatkuvasti muodosta yhteyttä palvelimiin, kun minulla on täysin hyvä verkko. Yritin jopa dataa, mutta sekään ei toiminut. Tiedä tämän syyn, mutta korjaa tämä. Tiedän, että minulla on hyvä wifi!
Pisteet ovat niin epäreilua, jos voitat tappamalla pisteitä, jotka annoit sinulle vain 23, mutta jos menetät pisteet, joista miinus on melkein 100+
Bro for rip off Within Us -peli on niin hyvä kuin se on niin hauskaa, tehtävät ovat siistejä ja muiden ihmisten tapaaminen on niin hauskaa ja yksi hauskimmista asioista on se, että voit hiljentää ihmiset, se on niin hauskaa ja tappajan löytäminen on aina mysteeri hyvä pelinkehittäjät hyvä peli 👍
Yritin saada jalokiviä, mutta se ei toimi vikojen takia
Huvä pelillä
Rakastan sitä, mutta vaikka peli tietää, että olen englanti, se saa minut käyttämään muita kieliä ja se todella ärsyttää minua, joten ota 3 tähden peli
Huono peli paljon töykeitä ja huonoja teini-ikäisiä kiroilemassa En suosittele tätä lapsille!!
Loistava peli, mutta nyt 4 kuukauden jälkeen olen poistanut asennuksen viimeaikaisten päivitysten takia, jotka ovat tehneet tästä pelistä käytännössä pelikelvottoman. Myös nyt heidän käyttöönottamansa mainokset ovat pahimpia. Ne ilmestyvät, kun napsautat pelataksesi peliä tai heti kuollessasi, joten et voi melkein lähteä ottelusta ennen kuin joku ilmoittaa kehostasi. Todella hankalaa mainosten sijoittamista. Todella kauheita päivityksiä. Todella epäpäteviä ja liian ahneita kehittäjiä.
kuluttaa liikaa akkua. muuten erittäin viihdyttävä.
Hyvä
Pidän tästä pelistä, mutta joskus, kun olen pelannut joitain pelejä ja aion liittyä toiseen peliin, en voi liittyä toiseen peliin.
Joka ikinen hahmo kopioitu zoobasta esm. Finn on sen hain nimi nimi zoobas Larry on sen liskonimi jne.
Rakastan peliä, mutta päivityksen jälkeen se ei anna minun pelata, se vain sanoo päivityspäivitystä 😡😠😭😡
Rakastan sen toimintaa, peli on hienoa saada enemmän ystäviä❤ enkä ole ilkeä, rakastan tätä sovellusta niin paljon
Latasin pelin, enkä ole pettynyt siihen. Asut ja kosmetiikka ovat yleensä kalliita, mikä tarkoittaa, että sinun on maksettava oikealla rahalla saadaksesi joitain helmiä. Erikoistila on kuitenkin yleensä vieläkin häiritsevämpi kuin klassinen tila. Naamiointitila tekee siitä vaikeaksi olla tappaja, koska kopiointipainike ei toimi suurimman osan ajasta, enkä ole ainoa, joka kokee sen. Korjaa tilan kehittäjä.
Peli on hauskaa. Valitettavasti yhteys katkeaa liian usein. Se ei ole minun internet, peli vain häiritsee liikaa. Vaihdan tämän viiden tähden, kun he saavat selville jäätymisen/häiriöt. On turhauttavaa, kun olet ottelun lopussa ja peli vain jumiutuu.
Hyvät kehittäjät, se on todella mukava peli. Olen pelannut sitä muutaman päivän ajan ja mielestäni tämä peli on paljon parempi kuin muut pelit, mutta joitain asioita sinun on muutettava tässä pelissä, kuten optimoida äänichat-ominaisuus, koska se imee liian paljon verkkoa ja tuo joitain tapahtumia, jotta normaalit pelaajat voivat myös saada skinit ja puvut. Kiitos toivottavasti vastaat.
Se on hyvää raakuutta mikrofonihäiriöiden ja bugien kanssa, sinun pitäisi luultavasti pelata mikrofonilla tämän sijaan, mutta kun ne korjataan, soitan tätä lisää
Tämä peli on parempi kuin Meidän keskuudessa. Parasta on, että saat tavata paljon hienoja ihmisiä kaikkialta maailmasta. Täytyy vain varoa leikkiviä lapsia, enkä joskus saa tehtävääni. Mutta se on loistava peli pelata ja sinulla on niin hauskaa.
Kaikki tämä peli kaatuu jatkuvasti
Peli on perseestä, kun se liittyy palvelimelle. Napautan 'PLAY' monta kertaa, mutta se yhdistää minut silti samalle palvelimelle. Korjaa tämä, vihaan sitä kovasti.